סוגי מזגנים

התקנת ותיקון כל סוגי המזגנים במרכז

אין בתים בישראל שאין ברשותו מזגן. ולא משנה איזה מזגן?

אם זה מרכזי, מיני מרכזי ,עילי או מפוצל.
ולא כמו בעבר היו המזגנים מאוד יקרים ולא כל בית היה יכול להרשות לעצמו מזגן,
בתקופה זאת כל המזגנים השתכללו והשתדרגו בצורה יוצאת מין הכלל

הם חזקים יותר וזולים יותר והכי חשוב חסכוניים יותר.

מזגן מרכזי

אם אתם מחפשים מזגן לקירור או לחימום את הדירה קטנה עד ממוצעת התקנת מזגן מיני מרכזי היא הפתרון המושלם עבורכם . מזגן זה יכול לחסוך לכם בצריכת אנרגיית החשמל במידה רבה , מזגן זה מומלץ לבתים עם כמה חדרים קטנים וגדולים.

התקנת מזגן מפוצל במרכז

מזגן אינוורטר יכול להגיע במגוון סוגים כדוגמת מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי ועוד. למרות היותו מזגן חסכוני בחשמל עלות מזגן אינוורטר יקרה מזו של מזגן רגיל, לכן מומלץ לרכוש אותו לבתים בהם מופעל מיזוג אוויר למשך שעות רבות ביוםם ובלילה ("משתמשים כבדים"), שםם יחסוך מזגן האינוורטר כ- 50%% מצריכת החשמל. לעומת זאת, לבתים בהם מופעל המזגן בעיקר במצבים קיצוניים (בעומס חום מלא), מומלץ לקנות מזגן רגיל בדירוג AA.

התקנת מזגן עילי

כשמו, זהו מזגן שממוקם גבוה על קיר החדר, בסמוך לתקרה. אוויר קר יורד למטה, ולכן מיזוג כזה מגיע במהירות לכל החדר (למרות שהוא לאו דווקא יעיל יותר מבחינת היחס בין צריכת האנרגיה לתפוקת הקור). החיסרון העיקרי של מזגנים עיליים הוא בחימום פחות יעיל, שכן אוויר חם גם כך עולה למעלה, נחשב כמזגן שקט יחסית.

מזגן מפוצל נותן מענה לחדר בודד, הוא קל להתקנה ומאפשר הפעלה עצמאית ושליטה על הטמפרטורה. המזגן המפוצל שקט, חסכוני בצריכת חשמל ובמרבית המקרים הוא קטן.

מזגן מרכזי

כיום אנשים כל-כך רגילים לחיי הנוחות המודרניים, עד כדי כך שהם אינם יכולים לתאר לעצמם חיים ללא מזגן. כאשר אנשים עוברים למקום מגורים חדש, הם מיד נזקקים להתקנת מזגנים. חוץ מזה, ללא קשר לשאלה עד כמה הציוד עדכני ומשוכלל, תמיד יגיע הרגע בו יהיה צורך בתיקון מזגנים.

לקבלת הצעת מחיר צור איתנו קשר

לכל שאלה צור קשר

אנו נפתור לך כל בעיה שיש לך ,

תתקשר עוד היום וקבל הצעת מחיר ללא עלות.

דילוג לתוכן