מזגן אינוורטר

התקנת מזגן אינוורטר 

כל מה שרציתם לדעת על מזגן אינוורטר.

מזגן הכי חסכוני בחשמל או שבעצם המזגן הכי זול?

אנשים רבים מחפשים מזגן זול, אך במקרים מסוימים עדיף לרכוש מזגן חסכוני אשר ייספק לנו הרבה חיסכון בחשמל. למי זה מתאים וכיצד טכנלוגיית אינוורטר עובדת? האם יש מזגן מיני מרכזי או מזגן עילי עם אינוורטר?

מתי משתלם לקנות מזגן אינוורטר?

מזגן אינוורטר יכול להגיע במגוון סוגים כדוגמת מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי ועוד. למרות היותו מזגן חסכוני בחשמל עלות מזגן אינוורטר יקרה מזו של מזגן רגיל, לכן מומלץ לרכוש אותו לבתים בהם מופעל מיזוג אוויר למשך שעות רבות ביום ובלילה ("משתמשים כבדים"), שם יחסוך מזגן האינוורטר כ- 50%% מצריכת החשמל. לעומת זאת, לבתים בהם מופעל המזגן בעיקר במצבים קיצוניים (בעומס חום מלא), מומלץ לקנות מזגן רגיל בדירוג AA.

מדחס אינוורטר

המדחס מתנהג אחרת ממדחס רגיל: הוא בעל מהירות רציפה משתנה ומסוגל לשנות את פעולתו לפי הצורך. בנוסף, המדחס יודע לקבוע את התפוקה הדרושה בחדר ולשמור על הטמפרטורה הרצויה באופן רציף ונעים (ראה איור).

מזגן האינוורטר יודע, באופן אוטומטי, להתאים את התפוקה שלו לעומס החום המשתנה בחדר. לדוגמא: מזגן אינוורטר בתפוקה של 5 "כוח סוס" יודע להתנהג כמו מזגן של 1 "כוח סוס" כשיידרש לכך. בכך נשיג חיסכון משמעותי בחשמל ויעילות אנרגטית גבוהה

מדחס רגיל

בטכנולוגיית המיזוג הרגילה, למדחס יש מהירות (תפוקה) קבועה: או שהוא פועל ב- 100% הספק או שהוא מפסיק לחלוטין, כלומר פועל ב- 0%.
כך המזגן עובד לסירוגין בקיצוניות: פועל-מפסיק-פועל-מפסיק, או לחילופין: קר-חם-קר-חם (ראה איור).

 

עם כל מזגן שתבחר, אנו מאחלים לך שתמיד תרגיש נפלא.

 

התקנת מזגן אינוורטר
התקנת מזגן אינוורטר

לקבלת הצעת מחיר צור איתנו קשר

לכל שאלה צור קשר

אנו נפתור לך כל בעיה שיש לך ,

תתקשר עוד היום וקבל הצעת מחיר ללא עלות.

דילוג לתוכן