מזגן מרכזי

התקנת מזגן מרכזי במרכז

לפני שמחליטים להתקין מזגן מיני מרכזי יש לתכנן את כל תהליך העבודה מראש , מכיוון שזו עבודה שונה מהתקנת מזגן עילי. התקנת מיני מרכזי משפיעה גם על עיצוב הבית מבחינת גובה התקרה בד"כ באמבטיה ובמסדרון.

 

התקנת מזגנים לעסקים
התקנת מזגן מרכזי

אז מה הם הנתונים  החשובים שעליכם לדעת על התקנת מיני מרכזי כאן אנו נסביר לכם :

נתון ראשון : והחשוב ביותר הוא קירור וחימום הבית .היתרון העיקרי במיני מרכזי הוא שהמזגןן מקרר את כל הבית או המשרדד במהירות והטמ"פ שווה בכל החדרים . כך שאתם הולכים בבית ועוברים מחדר לחדר אתם לא עוברים מחום לקור או להפך .והאווירה שונה ,בדומה לזו שאתם יושבים או מטיילים בקניון או בבית מלון.

נתון שני : בהתקנת מיני מרכזי אין בעיה של מיקום למנועיםם בחוץ לבית . במיני מרכזי יש רק מעבה אחד (מנוע חיצוני)  לעומת ריבוי מנועים קטנים ולא צריך להתחיל לתלות מחוץ לכל חלון מנוע ולא תמיד גם ניתן לתלות מנועים מחוץ לבית.

נתון שלישי : בחירת המזגן היא חשובה מפני שבחירה לא נכונהה יכולה ליצור מצב שהמיזוג אוויר לא יקרר כמו שצריך או ליצור מצב שהתקרה בבית תהיה נמוכה מידי כי לא לקחו בחשבון את גובה המזגן ואת הדגם שמתאים לאותו בית.

נתון רביעי : המחיר! המחיר של התקנת מיני מרכזי  מורכב מכמה אלמנטים שיכולים לשנות את המחיר בכמה מאות שקלים ואנו נסביר  לכם במה מדובר. קודם כל מבחינת מחיר המזגן אין לכם הבדל אם תרכשו 4 מזגנים קטנים או מיני מרכזי אחד במקומם זה יוצא אותו מחיר פחות או יותר. עכשיו השלב הבא הוא ההתקנה והאביזרים מסביב .התקנת מיני מרכזי מצריכה שלכל חדר שאנו רוצים למזג יהיה תריס אספקת אוויר ,מחיר התריסים מתחיל מ100 ש"ח לתריס פלסטיק סטנדרטי  עד 400 ש"ח למטר לתריס דקורטיבי.  התקנת מיני מרכזי זו עבודה די מורכבת מבחינת תהליך ההתקנה שמצריך לפתוח פתחים בחדרים בשביל התקנת תריסים לאספקת אוויר ,חציבות הכנת תשתית  (צנרת גז חשמל ואינסטלציה) וסיום העבודה בסגירת גבס.

מזגן מרכזי במרכז

מזגן מרכזי במרכז

כיום אנשים כל-כך רגילים לחיי הנוחות המודרניים, עד כדי כך שהם אינם יכולים לתאר לעצמם חיים ללא מזגן. כאשר אנשים עוברים למקום מגורים חדש, הם מיד נזקקים להתקנת מזגנים. חוץ מזה, ללא קשר לשאלה עד כמה הציוד עדכני ומשוכלל, תמיד יגיע הרגע בו יהיה צורך בתיקון מזגנים.

חברת מזגנים פוריו היא חברת מזגנים המתמחה במתן שירות מקצועי ויעיל לכל סוגי המזגנים. לרשת מספר סניפים הפזורים ברחבי הארץ. אנו מספקים שירות תיקונים מהיר ומקצועי על ידי טובי הטכנאים. השירות ניתן בדרך כלל עוד באותו היום. כמו כן אנו מבצעים התקנות של מזגנים עיליים ומזגנים מיני מרכזיים כולל הנמכות תקרה מגבס. 

לקבלת הצעת מחיר צור איתנו קשר

לכל שאלה צור קשר

אנו נפתור לך כל בעיה שיש לך ,

תתקשר עוד היום וקבל הצעת מחיר ללא עלות.

דילוג לתוכן