תיקון מזגנים במרכז

תיקון מזגנים בכל אזור המרכז

תיקון מזגנים במרכז

אם תרצו להשתמש בשירותים שלנו: כגון התקנת מזגנים, תיקון מזגנים או סתם לבדוק אם המזגן שלכם עובד ולקבל הצעת מחיר ללא עלות כל שעליכם לעשות זה רק להתקשר עכשיו למספר הטלפון 072-3728418 .

או שיש לכם אפשרות להשאיר פרטים בדף צור קשר לרשום את הפרטים שלכם כדי שנוכל ליצירת אתכם קשר, אתם גם יכולים לרשום לנו את סיבת התקלה, יצרן או המותג של המזגן שלכם

וכך אנו נוכל לעזור לכם ולתת את הצעת המחיר המשתלמת והטובה ביותר עבורכם.

 

אנו צריכים את המידע המפורט לגבי המזגן והתקלה שקרתה לו כדי שנוכל להביא איתנו ישירות חלקי חילוף, חומרים וכלים הנדרשים לביצוע העבודה. מידע זה יעזור לכם לחסוך זמן וכסף בצורה משמעותית, מכיוון שלא תצטרכו להמתין עד שהמומחה שלנו ילך לחפש את חלקי החילוף הנדרשים. אך מובן שהדבר אפשרי רק במקרה שהתקלה גלויה.

חשוב להבין שהמומחים שלנו אף פעם אינם מתחילים לבצע תיקון מזגנים במרכז עד שהם מוודאים כי התקלה זוהתה בצורה נכונה. לכן הדבר הראשון שהם עושים זה אבחון הציוד. ורק לאחר שהתגלתה התקלה, המומחים מגיעים להסכם עם הלקוח. במידת האפשר, אנו משתדלים לבצע תיקון מזגנים בצורה מהירה, איכותית ובבית הלקוח. ורק אם התגלתה תקלה מורכבת  ביותר, או שלא ניתן לאבחן אותה בבית הלקוח, אנו מעבירים את המתקן אל מרכז השירות שלנו, שבו יש ציוד חדשני מיוחד, כלים ומעמדים.

פנו לחברתנו, ותשתכנעו מניסיון אישי באיזו אחריות ורציניות אנו ניגשים לעבודתנו.

תיקון מזגנים במרכז - סוגי מזגנים

לכל שאלה צור קשר

אנו נפתור לך כל בעיה שיש לך ,

תתקשר עוד היום וקבל הצעת מחיר ללא עלות.

דילוג לתוכן